Direct marketing a jeho efektivita

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Direct marketing a jeho efektivita

Show full item record

No preview available
Title: Direct marketing a jeho efektivita
Author: Křikava, Martin
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Práce se zabývá problematikou přímého marketingu. V teoretické části jsou popsány jednotlivé techniky a postupy pro efektivní plánování direct marketingových aktivit. V praktické části jsou prostřednictvím analýzy konkrétní direct marketingové kampaně porov-návány jednotlivé nástroje z hlediska efektivity. Na základě zjištěných poznatků je v závěru proveden návrh na zefektivnění a další pokračování kampaně. Cílem práce je pomocí teore-tických poznatků poukázat na možnosti současného direct marketingu a zanalyzovat kon-krétní aplikované postupy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18735
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 26065


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
křikava_2012_bp.pdf 2.551Mb PDF View/Open
křikava_2012_vp.pdf 370.5Kb PDF View/Open
křikava_2012_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account