Direct marketing a jeho efektivita

DSpace Repository

Language: English čeština 

Direct marketing a jeho efektivita

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Křikava, Martin
dc.date.accessioned 2013-10-03T23:23:10Z
dc.date.available 2013-10-03T23:23:10Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18735
dc.description.abstract Práce se zabývá problematikou přímého marketingu. V teoretické části jsou popsány jednotlivé techniky a postupy pro efektivní plánování direct marketingových aktivit. V praktické části jsou prostřednictvím analýzy konkrétní direct marketingové kampaně porov-návány jednotlivé nástroje z hlediska efektivity. Na základě zjištěných poznatků je v závěru proveden návrh na zefektivnění a další pokračování kampaně. Cílem práce je pomocí teore-tických poznatků poukázat na možnosti současného direct marketingu a zanalyzovat kon-krétní aplikované postupy. cs
dc.format 68 s. (71 321 znaků) cs
dc.format.extent 2675441 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject přímá komunikace cs
dc.subject cílený marketing cs
dc.subject techniky přímého marketingu cs
dc.subject marketingová kampaň cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject hodnocení cs
dc.subject SMART model cs
dc.subject direct marketing en
dc.subject direct communication en
dc.subject targeted marketing en
dc.subject technics of direct marketing en
dc.subject marketing campaign en
dc.subject advertising campaign en
dc.subject evaluation en
dc.subject SMART model en
dc.title Direct marketing a jeho efektivita cs
dc.title.alternative Direct Marketing and Its Effectiveness en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the topic of direct marketing. In the theoretical part individual techniques and procedures for effective planning are described. The practical part uses the analysis of specific direct marketing campaign to compare direct marketing tools in terms of efficiency. At the final part there is a proposal for further continuation of the campaign based on the findings. The main goal is to use theoretical knowledge to point out the possibilities of contemporary direct marketing and analyze used practices. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26065
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
křikava_2012_bp.pdf 2.551Mb PDF View/Open
křikava_2012_vp.pdf 370.5Kb PDF View/Open
křikava_2012_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account