Marketingová strategie firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie firmy

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie firmy
Author: Mlýnek, Aleš
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Předmětem diplomové práce je analýza, popis a návrh marketingové strategie konkrétní společnosti na základě teoretických východisek. V teoretické části jsou ukotveny základní marketingové pojmy a nástroje strategického marketingového plánování. V analytické části je na základě teoretických východisek provedena analýza dané společnosti a detailně popsána její aktuální marketingová situace. Projektová část vychází z teoretické a analytické části a je zaměřena na návrh vhodné marketingové strategie, která umožní společnosti její další úspěšný rozvoj.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18744
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 26286


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mlýnek_2012_dp.pdf 3.425Mb PDF View/Open
mlýnek_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
mlýnek_2012_op.pdf 373.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account