Marketingová strategie firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Mlýnek, Aleš
dc.date.accessioned 2013-10-03T23:28:18Z
dc.date.available 2013-10-03T23:28:18Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18744
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je analýza, popis a návrh marketingové strategie konkrétní společnosti na základě teoretických východisek. V teoretické části jsou ukotveny základní marketingové pojmy a nástroje strategického marketingového plánování. V analytické části je na základě teoretických východisek provedena analýza dané společnosti a detailně popsána její aktuální marketingová situace. Projektová část vychází z teoretické a analytické části a je zaměřena na návrh vhodné marketingové strategie, která umožní společnosti její další úspěšný rozvoj. cs
dc.format 141 s. (171 170 znaků)) cs
dc.format.extent 3591762 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingový informační systém cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova analýza 5 sil cs
dc.subject BCG matice cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing strategy en
dc.subject marketing information system en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's five forces analysis en
dc.subject BCG matrix en
dc.title Marketingová strategie firmy cs
dc.title.alternative Marketing Strategy of a Company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated The purpose of the present thesis is to analyze and describe a real company?s marketing situation, and to design its new marketing strategy, against the backdrop of a theoretical section. The theoretical section defines key marketing terms and strategic marketing planning tools. Starting from the theoretical baseline, the analytical section sets out to analyze the company and to give a detailed description of its current marketing situation. The practical section draws heavily on the theoretical and analytical sections to propose a suitable marketing strategy that will allow the company to continue its path of success in the future. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26286
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-19


Files in this item

Files Size Format View
mlýnek_2012_dp.pdf 3.425Mb PDF View/Open
mlýnek_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
mlýnek_2012_op.pdf 373.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account