Green Marketing

DSpace Repository

Language: English čeština 

Green Marketing

Show full item record

No preview available
Title: Green Marketing
Author: Saláková, Andrea
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Současné společnosti čelí obrovskému tlaku ze strany spotřebitelů v oblasti udržitelného rozvoje a ochrany životního prostředí. Pokud chtějí v dnešním konkurenčním prostředí obstát, nezbývá jim nic jiného než se přizpůsobit. Tato diplomová práce se zabývá green marketingem, jeho konceptuálním vývojem, typo-logií, ale i nedostatky v podobě pochybného až podvodného jednání. Vyústěním práce je pak konfrontace green marketingu jako reálných snah implementace odpovědného jednání do působení společností a greenwashingu, jako možnosti dosáhnout environmentální image bez skutečných ekologických aktivit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18837
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 26990


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
saláková_2012_dp.pdf 1.458Mb PDF View/Open
saláková_2012_vp.doc 148Kb Microsoft Word View/Open
saláková_2012_op.doc 116.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account