Green Marketing

DSpace Repository

Language: English čeština 

Green Marketing

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Saláková, Andrea
dc.date.accessioned 2013-10-04T00:35:57Z
dc.date.available 2013-10-04T00:35:57Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18837
dc.description.abstract Současné společnosti čelí obrovskému tlaku ze strany spotřebitelů v oblasti udržitelného rozvoje a ochrany životního prostředí. Pokud chtějí v dnešním konkurenčním prostředí obstát, nezbývá jim nic jiného než se přizpůsobit. Tato diplomová práce se zabývá green marketingem, jeho konceptuálním vývojem, typo-logií, ale i nedostatky v podobě pochybného až podvodného jednání. Vyústěním práce je pak konfrontace green marketingu jako reálných snah implementace odpovědného jednání do působení společností a greenwashingu, jako možnosti dosáhnout environmentální image bez skutečných ekologických aktivit. cs
dc.format 101 s. cs
dc.format.extent 1528979 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject green marketing cs
dc.subject greenwashing cs
dc.subject ekologie cs
dc.subject environmentální problematika cs
dc.subject trvale udržitelný rozvoj cs
dc.subject IKEA cs
dc.subject McDonald's cs
dc.subject green marketing en
dc.subject greenwashing en
dc.subject ecology en
dc.subject environmental issues en
dc.subject sustainable development en
dc.subject IKEA en
dc.subject McDonald's en
dc.title Green Marketing cs
dc.title.alternative Green marketing en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated Companies in this days are confronted by enormous pressure from consumers because of sustainable development and environment. They have to adapt if they want to succeed in the competition. My diploma deals with green marketing, conceptional development, and typology.It also discusses its shortcomings and the possibility of fraud in green marketing. the goal of the diploma is to confront the implementation of green marketing efforts on the activities of the company and to investigate the possibility of greenwashing ? the creation of an environmental image without corresponding action. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26990
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-04-20


Files in this item

Files Size Format View
saláková_2012_dp.pdf 1.458Mb PDF View/Open
saláková_2012_vp.doc 148Kb Microsoft Word View/Open
saláková_2012_op.doc 116.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account