Marketing a propagace hudebního festivalu BusFest 2012

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketing a propagace hudebního festivalu BusFest 2012

Show full item record

No preview available
Title: Marketing a propagace hudebního festivalu BusFest 2012
Author: Rek, Adam
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a propagace hudebního festiva-lu BusFest 2012. Zaměřuje se na analýzu využití a efektivnosti jednotlivých komunikačních nástrojů, využitých v rámci realizace třetího ročníku festivalu. V teoretické části je definován hudební festival a jeho současná situace, je rozebrán model marketingového mixu a komunikačního mixu s důrazem na nové formy marketingových komunikací, pře-devším na guerillový marketing. Praktická část se zabývá realizací a propagačními aktivi-tami festivalu. Výsledkem práce je analýza výzkumu, provedeného mezi studenty vysokých škol, středních škol a veřejností.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19168
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 26324


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
rek_2012_bp.pdf 2.513Mb PDF View/Open
rek_2012_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
rek_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account