Marketing a propagace hudebního festivalu BusFest 2012

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace hudebního festivalu BusFest 2012

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Rek, Adam
dc.date.accessioned 2013-10-04T05:19:58Z
dc.date.available 2013-10-04T05:19:58Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19168
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a propagace hudebního festiva-lu BusFest 2012. Zaměřuje se na analýzu využití a efektivnosti jednotlivých komunikačních nástrojů, využitých v rámci realizace třetího ročníku festivalu. V teoretické části je definován hudební festival a jeho současná situace, je rozebrán model marketingového mixu a komunikačního mixu s důrazem na nové formy marketingových komunikací, pře-devším na guerillový marketing. Praktická část se zabývá realizací a propagačními aktivi-tami festivalu. Výsledkem práce je analýza výzkumu, provedeného mezi studenty vysokých škol, středních škol a veřejností. cs
dc.format 75 s. (100 945 znaků) cs
dc.format.extent 2635694 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject propagace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject hudební festival cs
dc.subject BusFest cs
dc.subject propagation en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject guerilla marketing en
dc.subject music festival en
dc.subject BusFest en
dc.title Marketing a propagace hudebního festivalu BusFest 2012 cs
dc.title.alternative Marketing and Promotion of the BusFest 2012 Music Festival en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on matters of a BusFest 2012 music festival marketing and propagation. Its main goal is to analyse effectiveness and utilisation of every single communication tool used for realisation of BusFest 2012. In theoretical part, author defines what a music festival is, what is its current situation and cultural background. Author also defines marketing and communication mix of music festival with special stress on new form of marketing communication, eg. Guerilla marketing. A practical part focuses on realisation and promotional activities of BusFest 2012. The result of this thesis is a analysys of a survey among students of universities, secondary schools and public. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26324
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
rek_2012_bp.pdf 2.513Mb PDF View/Open
rek_2012_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
rek_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account