Fenomén golfu v marketingové komunikaci a jeho aplikace v praxi

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Fenomén golfu v marketingové komunikaci a jeho aplikace v praxi

Show full item record

No preview available
Title: Fenomén golfu v marketingové komunikaci a jeho aplikace v praxi
Author: Macháček, David
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Diplomová práce je věnována problematice vzájemného vztahu a interakci mezi golfem, marketingem a oblastí marketingové komunikace. Vymezuje a objasňuje základní pojmy a na problematiku nazírá z historického, sociálního, ekonomického a marketingového hle-diska. Speciální pozornost je věnována specifikům sportovního marketingu v oblasti golfu. Práce upozorňuje na specifika golfové hry z hlediska jejího vnímání veřejností a světem obchodu. Autor se zabývá socioekonomickým statutem lidí, kteří golf aktivně provozují. Na základě zhodnocení globální a tuzemské pozice golfu se pak praktická část věnuje apli-kacím tohoto motivu ve vybraných příkladech tuzemské marketingové komunikace. Pro-jektová část je zaměřena na analýzu současného stavu komunikace Zámeckého golf clubu Kravaře a na základě podkladů z analýz a dotazníkové sondy navrhuje rozjezd nového ko-munikačního kanálu na sociálních sítích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19253
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 26280


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
macháček_2012_dp.pdf 4.073Mb PDF View/Open
macháček_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
macháček_2012_op.pdf 218.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account