Fenomén golfu v marketingové komunikaci a jeho aplikace v praxi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Fenomén golfu v marketingové komunikaci a jeho aplikace v praxi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Macháček, David
dc.date.accessioned 2013-10-04T06:24:24Z
dc.date.available 2013-10-04T06:24:24Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19253
dc.description.abstract Diplomová práce je věnována problematice vzájemného vztahu a interakci mezi golfem, marketingem a oblastí marketingové komunikace. Vymezuje a objasňuje základní pojmy a na problematiku nazírá z historického, sociálního, ekonomického a marketingového hle-diska. Speciální pozornost je věnována specifikům sportovního marketingu v oblasti golfu. Práce upozorňuje na specifika golfové hry z hlediska jejího vnímání veřejností a světem obchodu. Autor se zabývá socioekonomickým statutem lidí, kteří golf aktivně provozují. Na základě zhodnocení globální a tuzemské pozice golfu se pak praktická část věnuje apli-kacím tohoto motivu ve vybraných příkladech tuzemské marketingové komunikace. Pro-jektová část je zaměřena na analýzu současného stavu komunikace Zámeckého golf clubu Kravaře a na základě podkladů z analýz a dotazníkové sondy navrhuje rozjezd nového ko-munikačního kanálu na sociálních sítích. cs
dc.format 132 cs
dc.format.extent 4270865 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject golf cs
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject reklama cs
dc.subject golfový marketing v ČR cs
dc.subject Zámecký golf club Kravaře cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject promotion en
dc.subject golf en
dc.subject sports marketing en
dc.subject sponsorship en
dc.subject advertising en
dc.subject golf marketing in the Czech Republic en
dc.subject the Kravaře manor house golf course en
dc.subject social networks en
dc.subject Facebook en
dc.title Fenomén golfu v marketingové komunikaci a jeho aplikace v praxi cs
dc.title.alternative The Phenomenon of Golf in Marketing Communications and its Aplication in Practice en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated This diploma thesis explores the relationship and mutual interaction between golf, marke-ting and marketing communications. It defines and clarifies the basic concepts of these topics, which are viewed from historical, social, economic and marketing perspectives. Special attention has been given to the specificities of sports marketing in regards to golf. The thesis also points out the cornerstone aspects of the game of golf in terms of its per-ception by the public and business world. Furthermore, the socioeconomic status of active golf players is described. Building on the assessment of the standing of golf in the Czech Republic as well as in the world, the practical part of the thesis then focuses on how select examples of Czech marketing communications utilize this theme. The project part of the thesis analyses the current state of the Kravaře manor house golf course's marketing com-munications and, using the data from the analysis and a questionnaire survey, proposes creating a new communication channel utilizing social networks. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26280
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-20


Files in this item

Files Size Format View
macháček_2012_dp.pdf 4.073Mb PDF View/Open
macháček_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
macháček_2012_op.pdf 218.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account