Marketingový plán firmy v pohostinství s důrazem na komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán firmy v pohostinství s důrazem na komunikaci

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán firmy v pohostinství s důrazem na komunikaci
Author: Hejlová, Dominika
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Diplomová práce se věnuje tématice budování marketingového plánu a celkové jednotné komunikační strategie a filosofie malého podniku v pohostinství. Práce v teoretické části popisuje možnosti marketingu a strategie ve službách. Věnuje se specifikům malých podniků v pohostinství, trendům, jakož i možnostem a limitům jejich marketingových a komunikačních aktivit. V praktické části, na zvoleném příkladu, analýzám potřebným k efektivnímu strategickému plánování (SWOT analýza, Porterova analýza, Mapa tržního bojiště). V projektové části pak na základě výsledků provedených analýz, návrhu marketingového a komunikačního plánu pro zvolený subjekt na vymezené období. Závěr popisuje a zobecňuje možnosti a limity vyplývající z celé práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19290
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 26390


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hejlová_2012_dp.pdf 1.816Mb PDF View/Open
hejlová_2012_vp.zip 116.7Kb Unknown View/Open
hejlová_2012_op.doc 117.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account