Marketingová inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štefánek, Radoslav
dc.contributor.author Gembalová, Regina
dc.date.accessioned 2013-10-04T09:13:00Z
dc.date.available 2013-10-04T09:13:00Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19445
dc.description.abstract Předložená diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingové inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a.s. První část vytyčuje teoretický rámec použitý pro realizaci marketingové inovace. V analytické části jsou provedeny kvantitativní i kvalitativní šetření zaměřené na tržní situaci kolem koncového zákazníka. Poznatky získané šetřením jsou detailně analyzovány a do značné míry využity v realizační části. Výsledkem je komplexní produktový balíček šitý na míru preferencím spotřebitele, tzn studenta a doporučení v rámci řízení marketingových inovací. cs
dc.format 119 cs
dc.format.extent 33949437 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Inovace cs
dc.subject marketing inovací cs
dc.subject marketingové řízení cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject zacílení cs
dc.subject pozicování cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject propagace cs
dc.subject public relations cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject focus group cs
dc.subject projektivní techniky cs
dc.subject design cs
dc.subject Innovation en
dc.subject marketing innovation en
dc.subject marketing management en
dc.subject segmentation en
dc.subject targeting en
dc.subject positioning en
dc.subject marketing mix en
dc.subject promotion en
dc.subject public relations en
dc.subject social networks en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject focus group en
dc.subject projective technique en
dc.subject design en
dc.title Marketingová inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a.s. cs
dc.title.alternative Marketing Innovation in an Introduction of a New Product Package for Walmark, a.s. Company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kantor, Roman
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated The submitted thesis focuses on the creating of an marketing innovation in an introduction of a new product package for Walmark, a.s. company. The first part lays out the theoretical framework applied in the process of realization of the marketing innovation. The analytical part examines the market situation around the final customer through both quantitative and qualitative research. The insights gathered from the research are meticulously analyzed and, to a significant extent, exploited in the realization phase. The result is a complex product pack fit for specific preferences of a consumer (a student) and additional recommendations aimed at the process of managing marketing innovations. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 23947
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
gembalová_2012_dp.pdf 32.37Mb PDF View/Open
gembalová_2012_vp.pdf 2.046Mb PDF View/Open
gembalová_2012_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account