Direct marketing a jeho efektivita Analýza zpracování DM kampaní České spořitelny

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Direct marketing a jeho efektivita Analýza zpracování DM kampaní České spořitelny

Show full item record

No preview available
Title: Direct marketing a jeho efektivita Analýza zpracování DM kampaní České spořitelny
Author: Strachotová, Petra
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Tato práce pojednává o direkt marketingu a jeho postavení v komunikačním mixu a vysvět-luje jeho odlišnosti od masové reklamy. Dále se práce specializuje na direkt marketing ve finančním sektoru a představuje v tomto odvětví jeho hlavní parametry, nástroje a principy. Bakalářská práce dále analyzuje jednotlivé fáze procesu zpracování DM kampaní v subjektu z finančního sektoru. Práce si klade za cíl navrhnout efektivní řešení a doporučení na zkvalitnění sub-procesů v rámci jednotlivých fází a zároveň celého procesu zpracování kampaní v daném subjektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19476
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 26097


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
strachotová_2012_bp.pdf 715.2Kb PDF View/Open
strachotová_2012_vp.pdf 370.8Kb PDF View/Open
strachotová_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account