Komunikační strategie postprodukčního studia

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie postprodukčního studia

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie postprodukčního studia
Autor: Bajgarová, Lenka
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Hlavním tématem diplomové práce jsou marketingové komunikace českého postprodukčního studia, které se na českém trhu řadí mezi špičku v oblasti výroby filmových efektů. Český reklamní a filmový trh je omezený svou velikostí i počtem zákazníků, proto se vedení studia rozhodlo expandovat na evropské trhy. V teoretické části se věnuji problematice marketingových komunikací z oblasti služeb B2B a významu interkulturního marketingu pro mezipodnikovou komunikaci. Praktická část je věnována analýzám současné marketingové komunikace studia na českých i zahraničních trzích. Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu nové komunikační strategie, která osloví zákazníky postprodukcniho studia na německém trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1992
Datum: 2006-08-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.08.2013
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2699


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bajgarová_2006_dp.pdfZablokované 1.005Mb PDF
bajgarová_2006_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bajgarová_2006_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet