dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Bajgarová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T00:45:46Z |
|
dc.date.available |
2013-08-11T23:00:18Z |
|
dc.date.issued |
2006-08-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1992
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním tématem diplomové práce jsou marketingové komunikace českého postprodukčního studia, které se na českém trhu řadí mezi špičku v oblasti výroby filmových efektů. Český reklamní a filmový trh je omezený svou velikostí i počtem zákazníků, proto se vedení studia rozhodlo expandovat na evropské trhy. V teoretické části se věnuji problematice marketingových komunikací z oblasti služeb B2B a významu interkulturního marketingu pro mezipodnikovou komunikaci. Praktická část je věnována analýzám současné marketingové komunikace studia na českých i zahraničních trzích. Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu nové komunikační strategie, která osloví zákazníky postprodukcniho studia na německém trhu. |
cs |
dc.format |
97 |
cs |
dc.format.extent |
1054703 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.08.2013 |
|
dc.subject |
Komunikace B2B
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
strategie vstupu malé české firmy na evropské trhy
|
cs |
dc.subject |
interkulturní marketing a komunikace
|
cs |
dc.subject |
filmová postprodukce
|
cs |
dc.subject |
reklamní a filmový trh
|
cs |
dc.subject |
Německo
|
cs |
dc.subject |
Evropská Unie
|
cs |
dc.subject |
B2B communication
|
en |
dc.subject |
service marketing
|
en |
dc.subject |
Czech postproduction studio
|
en |
dc.subject |
launch strategy to the European markets
|
en |
dc.subject |
cross-culture communication
|
en |
dc.subject |
postproduction
|
en |
dc.subject |
film and advertising market
|
en |
dc.subject |
Germany
|
en |
dc.subject |
The European Union
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie postprodukčního studia |
cs |
dc.title.alternative |
The communication strategy of postproduction house |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2006-08-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The marketing communication of the Czech post-production studio, it is the main theme of my diploma thesis. Studio is ranked among the leading Czech companies in the field of film effects production. The Czech advertising and film market is delimited by its size and the number of consumers. Therefore, the management of the Mirage studio decided to expand at the EU countries' markets. The theoretical part describes marketing communication of B2B services and the importance of the cross culture marketing for the business communication. The practical part describes analysis of current Mirage's marketing communication defined for the Czech and for the foreign markets. Aim of the diploma thesis is to create project of the new communication strategy. The new strategy has to address the German clients of this studio and intensify knowledge of the Mirage services at the German market. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2699
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|