Anticipační stres jako faktor ovlivňující studijní výkony vysokoškolských studentů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Anticipační stres jako faktor ovlivňující studijní výkony vysokoškolských studentů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Řeháčková, Helena
dc.contributor.author Janovská, Barbora
dc.date.accessioned 2013-10-06T03:20:25Z
dc.date.available 2013-10-06T03:20:25Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20003
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o problematice stresu působící na studijní výkony vysokoškol-ských studentů. Obsahem teoretické části je především základní vymezení pojmu stres a anticipace, teoretické aspekty stresu, typy stresu, stresové reakce, stresory ve školním prostředí a v neposlední řadě se věnuje strategii zvládání, procesu učení a komunikaci ve škole. Cílem praktické části je zjistit, jak moc stres ovlivňuje studenty při zkouškovém období. Dotazníkovým šetřením zkoumám, jak se sami studenti snaží vyvarovat stresu, jak se s ním vyrovnávají a jaké změny by studenti považovali za užitečné, aby se méně při zkouškách méně stresovali. cs
dc.format 62 s. cs
dc.format.extent 2160570 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject stres cs
dc.subject stresor cs
dc.subject anticipace cs
dc.subject učení cs
dc.subject typy stresu cs
dc.subject faktor cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject stress en
dc.subject stressor en
dc.subject anticipation en
dc.subject study en
dc.subject types of stress en
dc.subject factor en
dc.subject communication en
dc.title Anticipační stres jako faktor ovlivňující studijní výkony vysokoškolských studentů cs
dc.title.alternative Anticipatory Stress as a Factor Influencing School Performance in University Students en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šmahaj, Jan
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with problems of stress acting on the learning performance of university students. The content of the theoretical part is mainly a basic definition of stress and anticipation, the theoretical aspects of stress, types of stress, stress reactions, stressors at school environment, and finally deals with coping strategies, communication and learning process at school. The aim of practical part is to determine how much stress influences students during exam period. Questionnaire survey, examines how the students themselves trying to avoid stress, how to cope with it and which changes would be useful to students considered to be less distressing for the tests. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 23812
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-04
local.subject vysokoškolské studium cs
local.subject vysokoškolští studenti cs
local.subject zvládání stresu cs
local.subject college study en
local.subject college students en
local.subject stress management en


Files in this item

Files Size Format View
janovská_2012_bp.pdf 2.060Mb PDF View/Open
janovská_2012_vp.doc 223.5Kb Microsoft Word View/Open
janovská_2012_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account