Rozdílné interpretace reklamních kampaní Benettonu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Rozdílné interpretace reklamních kampaní Benettonu

Show full item record

No preview available
Title: Rozdílné interpretace reklamních kampaní Benettonu
Author: Zapletalová, Lucie
Advisor: Atcheson, Hana
Abstract: Teoretická část popisuje kulturní pozadí současné reklamy. Zabývá se kulturními aspekty, a rozdělením kultur podle Hofstedeho dimenzí národních kultur. Čtyři motivy Benetton kampaní jsou zkoumány: černá a bílá, láska a smrt, AIDS, a válka. Praktická část objasňuje příčiny a důvody kulturních rozdílností, a předvídá vývoj kulturních hodnot v budoucnosti. Zahrnut je názor Pavla Horňáka na etická stránku kampaní. Výzkum je zaměřen na pět zemí: Českou republiku, Finsko, Itálii, USA, a Čínu, s analýzou kulturních aspektů každé ze zemí. Dva cíle dotazníku byly stanoveny: první, jestli lidé reagují podle Hofstedeho dimenzí, a druhý, jestli se jejich postoj k rasismu opravdu změnil.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20034
Date: 2011-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: C 24133


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zapletalová_2012_bp.pdf 2.169Mb PDF View/Open
zapletalová_2012_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
zapletalová_2012_op.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account