Je reklama navoněná "zdechlina"?

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Je reklama navoněná "zdechlina"?

Show full item record

No preview available
Title: Je reklama navoněná "zdechlina"?
Author: Báčová, Naďa
Advisor: Radvan, Eduard
Abstract: Bakalářská práce se zabývá možnostmi, které reklama nabízí. Jsou zmíněny historické souvislosti a vývoj reklamy, zhodnocena funkce reklamy a její cíle a též úloha a vliv etických a právních norem v reklamě. Pomocí porovnání konkrétních reklamních kam-paní je hledána odpověď na otázku, zda reklama musí být pouze komerční záležitostí nebo může mít i jiné poslání. Samostatná kapitola je věnována mediální výchově. Prak-tická část zjišťuje pohled studentů různých středních škol na reklamu, její funkci a na problematiku související s mediální gramotností.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20071
Date: 2011-04-08
Availability: Bez omezení
Department: Katedra společenských věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: D 23403


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
báčová_2012_bp.pdf 1.622Mb PDF View/Open
báčová_2012_vp.doc 28.5Kb Microsoft Word View/Open
báčová_2012_op.doc 36Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account