Je reklama navoněná "zdechlina"?

DSpace Repository

Language: English čeština 

Je reklama navoněná "zdechlina"?

Show simple item record

dc.contributor.advisor Radvan, Eduard
dc.contributor.author Báčová, Naďa
dc.date.accessioned 2013-10-06T04:12:32Z
dc.date.available 2013-10-06T04:12:32Z
dc.date.issued 2011-04-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20071
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá možnostmi, které reklama nabízí. Jsou zmíněny historické souvislosti a vývoj reklamy, zhodnocena funkce reklamy a její cíle a též úloha a vliv etických a právních norem v reklamě. Pomocí porovnání konkrétních reklamních kam-paní je hledána odpověď na otázku, zda reklama musí být pouze komerční záležitostí nebo může mít i jiné poslání. Samostatná kapitola je věnována mediální výchově. Prak-tická část zjišťuje pohled studentů různých středních škol na reklamu, její funkci a na problematiku související s mediální gramotností. cs
dc.format 57 s. (13447 znaků) cs
dc.format.extent 1701549 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reklama cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject reklamní sdělení cs
dc.subject média cs
dc.subject mediální výchova cs
dc.subject mediální gra-motnost cs
dc.subject etika cs
dc.subject Advertisement en
dc.subject advertising campaign en
dc.subject advertising message en
dc.subject media en
dc.subject media education en
dc.subject media literacy en
dc.subject ethics en
dc.title Je reklama navoněná "zdechlina"? cs
dc.title.alternative Is Advertisement a Scented "Carcass"? en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vavřík, Michal
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with the possibilities that an advertisement provides. Historical connections and development of an advertisement are mentioned, the functions and the targets of an advertisement are reviewed. The task and the influence of ethics and legal rules are reviewed too. Using the comparison of concrete advertising campaigns helps to find the answer to a question if the advertisement has to be only a commercial issue or it can have another mission. The separate chapter is focused on the media education. The practical part finds out different high school students' view on the advertisement, its functions and the media literacy dilemma. en
dc.description.department Katedra společenských věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 23403
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-04-26
local.subject veřejné mínění cs
local.subject reklama cs
local.subject public opinion en
local.subject advertising en


Files in this item

Files Size Format View
báčová_2012_bp.pdf 1.622Mb PDF View/Open
báčová_2012_vp.doc 28.5Kb Microsoft Word View/Open
báčová_2012_op.doc 36Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account