The Usage of Web 2.0 in Marketing Communication at Kleinerwood Ltd.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

The Usage of Web 2.0 in Marketing Communication at Kleinerwood Ltd.

Show full item record

No preview available
Title: The Usage of Web 2.0 in Marketing Communication at Kleinerwood Ltd.
Author: Malý, Jiří
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: V mé bakalářské práci jsem se zaměřil na možnost využití Webů 2.0 v marketingové komunikaci firmy Kleinerwood s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí. A to do části teoretické a do čáti praktické. V teoretické části jsem se zabývál základním definováním marketingové komunikace, webu 2.0 a internetového marketingu a SWOT analýzy. V praktické části jsem se pak zaměřil na užití teoretických fakt v praxi. Praktická část začíná stručným představením firmy a produktu, následuje popsání a definice kampaně, měření výsledků, závěr a závěrečné doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20119
Date: 2012-06-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: E 28280


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
malý_2012_bp.pdf 3.038Mb PDF View/Open
malý_2012_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
malý_2012_op.zip 15.10Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account