The Usage of Web 2.0 in Marketing Communication at Kleinerwood Ltd.

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Usage of Web 2.0 in Marketing Communication at Kleinerwood Ltd.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Malý, Jiří
dc.date.accessioned 2013-10-06T04:47:08Z
dc.date.available 2013-10-06T04:47:08Z
dc.date.issued 2012-06-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20119
dc.description.abstract V mé bakalářské práci jsem se zaměřil na možnost využití Webů 2.0 v marketingové komunikaci firmy Kleinerwood s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí. A to do části teoretické a do čáti praktické. V teoretické části jsem se zabývál základním definováním marketingové komunikace, webu 2.0 a internetového marketingu a SWOT analýzy. V praktické části jsem se pak zaměřil na užití teoretických fakt v praxi. Praktická část začíná stručným představením firmy a produktu, následuje popsání a definice kampaně, měření výsledků, závěr a závěrečné doporučení. cs
dc.format 65s. (72 179 znaků) cs
dc.format.extent 3186485 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject Web 2.0 cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject webová stránka cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject Web 2.0 en
dc.subject Facebook en
dc.subject advertising campaign en
dc.subject website en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title The Usage of Web 2.0 in Marketing Communication at Kleinerwood Ltd. cs
dc.title.alternative The Usage of Web 2.0 in Marketing Communication at Kleinerwood Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mikeska, Martin
dc.date.accepted 2012-09-10
dc.description.abstract-translated My bachelor thesis is focused on usage of Web 2.0 in marketing communication at Kleinerwood Ltd Thesis itself is divided into the two parts ? practical and theoretical. In theoretical part I was focused on basic definition of marketing communication, web 2.0, internet marketing and SWOT analysis. In practical part I was focused on usage of theoretical knowledge in practice. Practical part consists of basic facts about the company, ad. Campaign definition, measuring the results and the conclusion and recommendations. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 28280
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2012-08-24
local.subject internetová reklama cs
local.subject Internet advertising en


Files in this item

Files Size Format View
malý_2012_bp.pdf 3.038Mb PDF View/Open
malý_2012_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
malý_2012_op.zip 15.10Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account