Means of Persuasion in British and American Printed Advertising

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Means of Persuasion in British and American Printed Advertising

Show full item record

No preview available
Title: Means of Persuasion in British and American Printed Advertising
Author: Dlabačová, Romana
Advisor: Drábková, Lenka
Abstract: Cílem této bakalářské práce je analýza přesvědčovacích prostředků, které se v britské a americké tištěné inzerci používají k upoutání pozornosti čtenářů a k přesvědčení zákazníků o nákupu inzerovaného produktu či služby. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část definuje reklamu, její využití a dopady, přesvědčovací prostředky v marketingu, verbální a neverbální přesvědčovací prostředky a rozvržení jednotlivých prvků v inzerátu. Praktická část zkoumá britské a americké inzeráty a analyzuje přesvědčovací prostředky použité v těchto inzerátech.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20146
Date: 2011-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: C 24054


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dlabačová_2012_bp.pdf 2.234Mb PDF View/Open
dlabačová_2012_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
dlabačová_2012_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account