Building a Strong Brand: A Case Study of McDonald's Corporation

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Building a Strong Brand: A Case Study of McDonald's Corporation

Show full item record

No preview available
Title: Building a Strong Brand: A Case Study of McDonald's Corporation
Author: Pfeifferová, Monika
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Cílem bakalářské práce je zhodnotit významné milníky, které ovlivnily vznik značky McDonald's. V teoretické části je zpracována kritická literární rešerše k tématu budování silné značky. Praktická část se zabývá vznikem značky McDonald's a analyzuje procesy jejího budování. V závěru jsou identifikovány milníky, které zásadně ovlivnily budování značky McDonald's do podoby, v jaké ji vnímáme dnes.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20235
Date: 2011-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: C 24100


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pfeifferová_2012_bp.pdf 1.357Mb PDF View/Open
pfeifferová_2012_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
pfeifferová_2012_op.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account