Building a Strong Brand: A Case Study of McDonald's Corporation

DSpace Repository

Language: English čeština 

Building a Strong Brand: A Case Study of McDonald's Corporation

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Pfeifferová, Monika
dc.date.accessioned 2013-10-06T05:46:16Z
dc.date.available 2013-10-06T05:46:16Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20235
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zhodnotit významné milníky, které ovlivnily vznik značky McDonald's. V teoretické části je zpracována kritická literární rešerše k tématu budování silné značky. Praktická část se zabývá vznikem značky McDonald's a analyzuje procesy jejího budování. V závěru jsou identifikovány milníky, které zásadně ovlivnily budování značky McDonald's do podoby, v jaké ji vnímáme dnes. cs
dc.format 47 s. (67 878 znaků) cs
dc.format.extent 1423860 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject McDonald's cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject marketingové strategie cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject identita značky cs
dc.subject hodnota značky cs
dc.subject McDonald's en
dc.subject brand-building en
dc.subject marketing strategies en
dc.subject competitive advantage en
dc.subject brand identity en
dc.subject brand equity en
dc.title Building a Strong Brand: A Case Study of McDonald's Corporation cs
dc.title.alternative Building a Strong Brand: A Case Study of McDonald's Corporation en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vondřejcová, Jana
dc.date.accepted 2012-06-14
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to evaluate significant milestones that influenced the creation of the McDonald's brand. The theoretical part deals with the critical literature review on building a strong brand. The practical part explores the emergence of brand McDonald's and analyzes the processes of its construction. Also included is identification of milestones that significantly affected McDonald's and how the corporation grew into what it is today. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 24100
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-04-30
local.subject obchodní značky cs
local.subject restaurace rychloobslužné cs
local.subject brand name products en
local.subject fast food restaurants en


Files in this item

Files Size Format View
pfeifferová_2012_bp.pdf 1.357Mb PDF View/Open
pfeifferová_2012_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
pfeifferová_2012_op.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account