Montessori pedagogika jako jedna z možností vzdělávání dětí předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Montessori pedagogika jako jedna z možností vzdělávání dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurčíková, Jana
dc.contributor.author Marečková, Kateřina
dc.date.accessioned 2013-10-06T09:04:41Z
dc.date.available 2013-10-06T09:04:41Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20413
dc.description.abstract Bakalářská práce vymezuje charakteristiku dítěte předškolního věku, objasňuje základní pojmy alternativního školství a předkládá komparaci alternativních škol. Monitoruje jeden z alternativních pedagogických směrů, Montessori pedagogiku, a nastiňuje možnost aplikace této metody u dětí předškolního věku. Cílem této práce je prostřednictvím kvantitativně orientovaného výzkumu zjistit, jaké jsou postoje rodičů dětí předškolního věku k Montessori pedagogice. Zkoumáme, naplnilo - li jejich rozhodnutí umístit své dítě do MŠ Montessori daná očekávání. cs
dc.format 70 s. (89 423 znaků). cs
dc.format.extent 1750091 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dítě předškolního věku cs
dc.subject alternativní školství cs
dc.subject Montessori pedagogika cs
dc.subject mateřská škola Montessori cs
dc.subject child in the preschool age en
dc.subject alternative education en
dc.subject Montessori pedagogy en
dc.subject Montessori kindergarten en
dc.title Montessori pedagogika jako jedna z možností vzdělávání dětí předškolního věku cs
dc.title.alternative Montessori Pedagogy as One of the Possibilities in Education of Preschool Children en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2013-06-11
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis defines the charakteristic of a child in the preschool age, explains the basis concepts of alternative education and presents comparison of alternative schools. The thesis monitors one of the alternative directions Montessori pedagogy and outlines the possibility of application of this method by children in the preschool age. The aim of the quantitatively oriented research is to find out the postures of parents of the children in the preschool age to Montessori pedagogy. We investigate if their decision to give their child to the Montessori kindergarten fulfilled given expectations. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 32235
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-19
local.subject Mateřská škola Montessori cs
local.subject předškolní výchova cs
local.subject Montessori Kindergarten en
local.subject preschool education en


Files in this item

Files Size Format View
marečková_2013_bp.pdf 1.669Mb PDF View/Open
marečková_2013_vp.doc 51Kb Microsoft Word View/Open
marečková_2013_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account