Metody zážitkové pedagogiky aplikované v Trampském etniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Metody zážitkové pedagogiky aplikované v Trampském etniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kalenda, Jan
dc.contributor.author Tománek, Petr
dc.date.accessioned 2013-10-06T12:21:32Z
dc.date.available 2013-10-06T12:21:32Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20625
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zmapovat využití zážitkové pedagogiky v trampském etniku. Zážitková pedagogika jako nový progresivní pedagogický směr vznikla v naší zemi právě díky trampskému hnutí, její základy jsou postaveny na principech tábornické školy. Jedná se o jednu z nejefektivnějších metod všestranného osobního rozvoje. Na základě teoretic-kých poznatků zážitkové pedagogiky a znalosti historie trampského hnutí jsme se pokusili zmapovat sociální dynamiku a sociální normy, včetně způsobů využívání metodologie zá-žitkových akcí v trampských osadách. cs
dc.format 61 s. cs
dc.format.extent 2353009 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zážitková pedagogika cs
dc.subject tábornická škola cs
dc.subject trampské hnutí cs
dc.subject sociální dynamika cs
dc.subject sociální norma cs
dc.subject metodologie zážitkové akce cs
dc.subject Experiential education en
dc.subject camping school en
dc.subject tramp ethnicity en
dc.subject social dynamics en
dc.subject social norm en
dc.subject methodology of experiential events en
dc.title Metody zážitkové pedagogiky aplikované v Trampském etniku cs
dc.title.alternative Methods of Experiential Pedagogy Applied in the Tramping movement en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2013-06-13
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to use experiential education in ethnic tramp. Experiential education as a new progressive pedagogical direction was established in our country thanks to tramp movement. Its foundations are built on the principles of camping school. It is one of the most effective methods for all-round development of personality. We hawe attempted to map the social dynamics and social norms. Our analysis is based on theoretical knowledge of experiential education and knowledge of tramp movement,s history. This also includes methods of using the methodology of experiential events in tramp settlements. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 32291
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-29


Files in this item

Files Size Format View
tománek_2013_bp.pdf 2.244Mb PDF View/Open
tománek_2013_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
tománek_2013_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account