Výchova a vzdělávání leváka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výchova a vzdělávání leváka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prášilová, Halka
dc.contributor.author Láníková, Silvie
dc.date.accessioned 2013-10-06T13:25:25Z
dc.date.available 2013-10-06T13:25:25Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20695
dc.description.abstract V teoretické části bakalářské práce se zabývám lateralitou, jejími jednotlivé druhy. Popisuji možnosti diagnostiky laterality. Poukazuji na výchovu a vzdělání předškolních a mladších školních dětí, vliv prostředí, jenž na ně působí a v neposlední řadě nastiňuji metodiku psaní leváka. V praktické části jsem zvolila kvantitativní výzkum za pomocí dotazníkového šetření. Cílem mého výzkumu bylo zjistit mínění a postoje rodičů na problematiku laterality. Výsledky jsem analyzovala, interpretovala zjištěné nedostatky, které by bylo nutné odstranit a tím zlepšit prostředí a celkový přístup k levákům a umožnit jim správný rozvoj osobnosti. cs
dc.format 61 s. cs
dc.format.extent 2095353 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject lateralita cs
dc.subject typy laterality cs
dc.subject stupně laterality cs
dc.subject výchova a vzdělávání leváka cs
dc.subject vliv prostředí cs
dc.subject metodika psaní leváka cs
dc.subject laterality en
dc.subject type of laterality en
dc.subject degree of laterality en
dc.subject education and training en
dc.subject the influence of environment en
dc.subject methodology of writing en
dc.title Výchova a vzdělávání leváka cs
dc.title.alternative Education and Upbringing of Left-Handed Children en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jůzlová, Hana
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated The theoretical part of the thesis deals with individual types of laterality. I will describe diagnostic options of laterality. I refer to the education of preschool and younger school children, and the influence of the environment that affects them and finally I will outline the methodology of writing left handed. In the practical part, I chose quantitative research using questionnaires. The aim of my research was to determine the opinions and attitudes of parents on the issue of laterality. The results were analyzed to find deficiencies which could be removed, thereby improving the environment and the overall approach to lefthanded people, allowing them to develop naturally. en
dc.description.department Katedra psychologie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 28711
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-26
local.subject leváctví cs
local.subject leváci cs
local.subject výchova cs
local.subject sinistrality en
local.subject left-handed en
local.subject education en


Files in this item

Files Size Format View
láníková_2013_bp.pdf 1.998Mb PDF View/Open
láníková_2013_vp.doc 27.5Kb Microsoft Word View/Open
láníková_2013_op.doc 31Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account