Analýza evaluačních strategií vybraných mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza evaluačních strategií vybraných mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Fůsková, Eliška
dc.date.accessioned 2013-10-06T17:53:41Z
dc.date.available 2013-10-06T17:53:41Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20985
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tématem autoevaluace v praxi českých mateřských škol. Je zaměřena na zmapování evaluačních postupů a strategií, které mateřské školy při své auto-evaluaci využívají. Teoretická část je zaměřena na vymezení a objasnění základních pojmů a uchopení evaluace z legislativního hlediska. V další části se zaměřuji na konkrétní postupy a metody evaluačních procesů. V praktické části se zabývám činnostmi autoevaluačních procesů v českých mateřských školách a provádím analýzu evaluačních strategií vybraných mateřských škol. cs
dc.format 52 s. (63 278) cs
dc.format.extent 2257417 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject autoevaluace cs
dc.subject evaluace cs
dc.subject evaluace v legislativě cs
dc.subject evaluační strategie cs
dc.subject evaluační zpráva cs
dc.subject evaluační dokumenty cs
dc.subject oblasti evaluace cs
dc.subject auto-evaluation en
dc.subject evaluation en
dc.subject evaluation in legislative en
dc.subject evaluation strategies en
dc.subject evaluation report en
dc.subject evaluation documents en
dc.subject areas of evaluation en
dc.title Analýza evaluačních strategií vybraných mateřských škol cs
dc.title.alternative An Analysis of Evaluation Strategies of Selected Nursery Schools en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ficová, Lucia
dc.date.accepted 2013-06-17
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is the theme of an auto-evaluation in practice of Czech kin-dergartens. Is focused on mapping the evaluation methods and strategies that are kinder-gartens utilizing during the process of auto-evaluation. The theoretical part is defining and characterizing the fundamental concepts and the grasp of evaluation from a legislative point of view. The next part is concerning specific methods and techniques of the evaluati-on processes. In the practical part I am dealing with activities connected with auto-evaluation processes on Czech kindergartens and with an analysis of evaluation strategies of selected kindergartens. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 30855
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-05-02
local.subject mateřské školy cs
local.subject autoevaluace školy cs
local.subject kindergartens en
local.subject school self-evaluation en


Files in this item

Files Size Format View
fůsková_2013_bp.pdf 2.152Mb PDF View/Open
fůsková_2013_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
fůsková_2013_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account