Pohled rodičů na inkluzivní vzdělávání

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Pohled rodičů na inkluzivní vzdělávání

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Pohled rodičů na inkluzivní vzdělávání
Autor: Provazníková, Petra
Vedoucí: Tannenbergerová, Monika
Abstrakt: Práce je zaměřena na integraci a inkluzivní formu vzdělávání. Nejprve jsou obecně vymezeny pojmy integrace/inkluze. Další kapitola pojednává o vzdělávání jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami; charakteristika dle školského zákona, specifikace forem integrace těchto žáků do běžné základní školy. Ve třetí kapitole se čtenář dozví jaké jsou výhody a těžkosti inkluzivního vzdělávání a jakým způsobem je zajištěna podpora inkluzivní praxe. Třetí kapitolu uzavírá část zaměřena na významného činitele inkluzivního vzdělávání a tím je rodina. Praktická část se věnuje pohledu rodičů na inkluzivní vzdělávání. Názor rodičů byl zjišťován dotazníkovou metodou. Cílem této práce bylo zjistit, zda rodiče souhlasí s integrací žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžné základní školy; zda rodiče rozumí pojmům pedagogická integrace a inkluzivní forma vzdělávání.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21054
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Katedra pedagogiky
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 29018


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
provazníková_2013_bp.pdf 6.890Mb PDF Zobrazit/otevřít
provazníková_2013_vp.doc 92Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
provazníková_2013_op.zip 14.58Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet