An Innovation in the Marketing Communications Strategy for the Brand 34R BMX

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

An Innovation in the Marketing Communications Strategy for the Brand 34R BMX

Show full item record

No preview available
Title: An Innovation in the Marketing Communications Strategy for the Brand 34R BMX
Author: Koňařík, Martin
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikační strategií značky 34R BMX Company, jejíž výstupem bude návrh inovace marketingové komunikace. V teoretické části je vytvořena teoretická základna k tématu. Praktická část popisuje současnou marketingovou komunikační strategii značky, která je následně analyzována dle jednotlivých propagačních kanálů a sociálních sítí na internetu, které značka 34R BMX Company nyní využívá. Praktická část je dále založena na dotazníkovém šetření a jeho vyhodnocování, což je hlavním zdrojem pro závěr a cíl práce v podobě návrhu změn v inovaci marketingové komunikační strategii značky 34R BMX Company.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21277
Date: 2012-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: C 30527


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
koňařík_2013_bp.pdf 2.669Mb PDF View/Open
koňařík_2013_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
koňařík_2013_op.pdf 943.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account