An Innovation in the Marketing Communications Strategy for the Brand 34R BMX

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

An Innovation in the Marketing Communications Strategy for the Brand 34R BMX

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava cs
dc.contributor.author Koňařík, Martin cs
dc.date.accessioned 2013-10-06T21:31:25Z
dc.date.available 2013-10-06T21:31:25Z
dc.date.issued 2012-11-30 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21277
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikační strategií značky 34R BMX Company, jejíž výstupem bude návrh inovace marketingové komunikace. V teoretické části je vytvořena teoretická základna k tématu. Praktická část popisuje současnou marketingovou komunikační strategii značky, která je následně analyzována dle jednotlivých propagačních kanálů a sociálních sítí na internetu, které značka 34R BMX Company nyní využívá. Praktická část je dále založena na dotazníkovém šetření a jeho vyhodnocování, což je hlavním zdrojem pro závěr a cíl práce v podobě návrhu změn v inovaci marketingové komunikační strategii značky 34R BMX Company. cs
dc.format 68 s. (84 694 znaků) cs
dc.format.extent 2799124 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikační strategie cs
dc.subject reklama cs
dc.subject sociální síť cs
dc.subject BMX cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communications strategy en
dc.subject promotion en
dc.subject social site en
dc.subject BMX en
dc.subject questionnaire survey en
dc.title An Innovation in the Marketing Communications Strategy for the Brand 34R BMX cs
dc.title.alternative An Innovation in the Marketing Communications Strategy for the Brand 34R BMX en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan cs
dc.date.accepted 2013-06-11 cs
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with a marketing communications strategy of the brand 34R BMX and its outcome will be a suggestion how to improve the marketing communications. In the theoretical part, the basic terms and the concept of this topic are explained. The practical part describes the current marketing communications strategy used by the 34R BMX and is analyzed in terms of particular promotional channels and social sites on the internet right after. The practical part continues with the questionnaire survey and its assessment. These steps are a main source for the conclusion and the aim of this thesis in the form of suggestions and innovation in the marketing communications strategy of the brand 34R BMX. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 30527
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-02 cs


Files in this item

Files Size Format View
koňařík_2013_bp.pdf 2.669Mb PDF View/Open
koňařík_2013_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
koňařík_2013_op.pdf 943.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account