Vnímání reklamy dětmi předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání reklamy dětmi předškolního věku

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání reklamy dětmi předškolního věku
Author: Lungová, Jana
Advisor: Suchánková, Eliška
Abstract: Diplomová práce se zabývá postoji dětí předškolního věku a vnímáním reklamy, která na děti působí. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole je popsán vývoj předškolního dítěte, a to vývojová stádia, motorický, emocionální a sociální vývoj. Druhá kapitola se věnuje reklamě a mediálnímu světu, psychologií a etikou reklamy, vlivem televize, rozhlasu a internetu na děti předškolního věku a právní ochranou diváka. V poslední kapitole je rozebrán vliv prostředí, rodiny, mateřské školy a vrstevníků. Cílem praktické části je pak prostřednictvím rozhovorů v ohniskových skupinách a jejich následné analýzy využívající prvky zakotvené teorie zjistit, jak děti předškolního věku vnímají reklamu, jak reagují na všudypřítomnost reklamy a co a jakým způsobem formuje jejich postoje k této problematice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21357
Date: 2012-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: A 31872


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lungová_2013_dp.pdf 1.918Mb PDF View/Open
lungová_2013_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
lungová_2013_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account