Začlenění vysokoškolsky vzdělané sestry do zdravotnického týmu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Začlenění vysokoškolsky vzdělané sestry do zdravotnického týmu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Smolková, Zuzana
dc.contributor.author Pinďáková, Kateřina
dc.date.accessioned 2013-10-06T22:49:52Z
dc.date.available 2013-10-06T22:49:52Z
dc.date.issued 2013-02-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21383
dc.description.abstract Tato bakalářská práce si klade za cíl zjistit, zda vysokoškolské vzdělání ovlivňuje začlenění sester do zdravotnického týmu. Teoretická část práce se zabývá problematikou současného systému vzdělávání sester, jednotlivými kategoriemi zdravotnických pracovníků a v neposlední řadě také jejich adaptačním procesem. Významná část práce se zaměřuje na týmovou spolupráci, jelikož se jedná o významný faktor, který ovlivňuje proces začlenění sestry na pracovišti. V praktické části zjišťuje prostřednictvím dotazníkového šetření názory na vysokoškolské vzdělání a to z pohledu sester s odlišnými úrovněmi dosaženého vzdělání. Výsledek dotazníkového šetření je přínosný do praxe především v tom, že identifikuje hlavní faktory, které ovlivňují začlenění sester do pracovního kolektivu. Výsledek dotazníkového šetření bude publikován v některém odborném periodiku, které informuje o novinkách ve zdravotnictví. cs
dc.format 84 cs
dc.format.extent 3464679 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zdravotnický tým cs
dc.subject vzdělávací systém cs
dc.subject vysokoškolské vzdělání sester cs
dc.subject adaptační proces cs
dc.subject týmová spolupráce cs
dc.subject medical team en
dc.subject education system en
dc.subject university education of nurses en
dc.subject adaptation process en
dc.subject team work en
dc.title Začlenění vysokoškolsky vzdělané sestry do zdravotnického týmu cs
dc.title.alternative Integration of Newly Graduated Nurse into the Medical Team en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Krátká, Anna
dc.date.accepted 2013-06-13
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis aims to determine whether university education affects the integration of nurses into the medical team. The theoretical part of the thesis deals with the current system of nursing education, the different categories of health workers and last but not least, their process of adaptation. A significant part of the work focuses on teamwork, since it is an important factor that influences the process of integration of nurses in the workplace. In the practical part determined through a questionnaire survey views on university education from the perspective of nurses with different levels of educational attainment. Results of the questionnaire survey is beneficial to practice primarily in that it identifies the main factors that influence the integration of nurses into the work team. The result of the survey will be published in a journal that informs about news in health care. en
dc.description.department Ústav ošetřovatelství cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/100 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Všeobecná sestra cs
dc.thesis.degree-discipline General Nursing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ošetřovatelství cs
dc.thesis.degree-program Nursing en
dc.identifier.stag 31183
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-23
local.subject zdravotnictví cs
local.subject zdravotní sestry cs
local.subject týmová práce cs
local.subject health service en
local.subject practical nurses en
local.subject team work en


Files in this item

Files Size Format View
pinďáková_2013_bp.pdf 3.304Mb PDF View/Open
pinďáková_2013_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
pinďáková_2013_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account