Sociální aspekty inkluzivního vzdělávání žáků s poruchami učení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální aspekty inkluzivního vzdělávání žáků s poruchami učení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mühlpachr, Pavel
dc.contributor.author Bezrouková, Silvie
dc.date.accessioned 2013-10-07T01:00:32Z
dc.date.available 2013-10-07T01:00:32Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21543
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na problematiku inkluzivního vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení. V teoretické části se věnuji analýze specifických poruch učení, sociálním aspektům dětí s touto poruchou a systému poradenských služeb. V části empirické jsou zjišťovány postoje učitelů k inkluzivně vzdělávaným žákům se specifickými poruchami učení. Na základě informací od pedagogů a rodičů, zjištěných z dotazníkového šetření, je provedena komparace vybraných otázek. cs
dc.format 98 cs
dc.format.extent 1904872 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Inkluzivní vzdělávání cs
dc.subject specifické poruchy učení cs
dc.subject individuální vzdělávací plán cs
dc.subject reedukace cs
dc.subject dyslexie cs
dc.subject dysgrafie cs
dc.subject dysortografie cs
dc.subject dyspinxie cs
dc.subject dysmúzie cs
dc.subject dyspraxie cs
dc.subject sociální opora cs
dc.subject školský poradenský systém cs
dc.subject Inclusive education en
dc.subject specific learning disabilities en
dc.subject individual education plan en
dc.subject reeducation en
dc.subject dyslexia en
dc.subject dysgraphia en
dc.subject dysortographia en
dc.subject dyspinxia en
dc.subject dysmuzia en
dc.subject dyspraxia en
dc.subject social support en
dc.subject educational counseling system en
dc.title Sociální aspekty inkluzivního vzdělávání žáků s poruchami učení cs
dc.title.alternative Social Aspects of Inclusive Education of Students with Learning Disabilities en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Laca, Slavomír
dc.date.accepted 2013-05-13
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the issue of inclusive education of students with learning disabilities. The theoretical part is devoted to the analysis of specific learning disabilities, social aspects of children with this disorder and system consulting services. In the empirical part are surveyed teachers' attitudes to inclusive educated pupils with specific learning disabilities. Based on information from teachers and parents, identified from the survey, is performed comparison of selected issues. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 28876
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-03-25
local.subject učitel a žák cs
local.subject inkluze cs
local.subject děti cs
local.subject poruchy učení cs
local.subject teacher and learner en
local.subject inclusions en
local.subject children en
local.subject learning disabilities en


Files in this item

Files Size Format View
bezrouková_2013_dp.pdf 1.816Mb PDF View/Open
bezrouková_2013_vp.doc 29.5Kb Microsoft Word View/Open
bezrouková_2013_op.doc 36Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account