Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě MEGACOMP CZ s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě MEGACOMP CZ s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě MEGACOMP CZ s.r.o.
Author: Foltýnová, Milena
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem této bakalářské práce je zhodnocení využití aktuálních marketingových trendů ve společnosti MEGACOMP CZ s.r.o. V teoretické části jsou představeny nové trendy v marketingu, které se vztahují ke společnosti potažmo maloobchodnímu prodeji; v části praktické je představena společnost, následuje analýza současného internetového prodeje spolu s analýzou současné marketingové komunikace a konkurence společnosti. V závěru jsou vypracovány návrhy a doporučení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti v současném obchodním prostředí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21721
Date: 2012-06-18
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 24253


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
foltýnová_2012_bp.pdf 24.75Mb PDF View/Open
foltýnová_2012_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
foltýnová_2012_op.pdf 163.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account