Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě MEGACOMP CZ s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě MEGACOMP CZ s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Foltýnová, Milena
dc.date.accessioned 2013-10-07T09:49:50Z
dc.date.available 2013-10-07T09:49:50Z
dc.date.issued 2012-06-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21721
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je zhodnocení využití aktuálních marketingových trendů ve společnosti MEGACOMP CZ s.r.o. V teoretické části jsou představeny nové trendy v marketingu, které se vztahují ke společnosti potažmo maloobchodnímu prodeji; v části praktické je představena společnost, následuje analýza současného internetového prodeje spolu s analýzou současné marketingové komunikace a konkurence společnosti. V závěru jsou vypracovány návrhy a doporučení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti v současném obchodním prostředí. cs
dc.format 68 s. cs
dc.format.extent 25956939 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internet marketing cs
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject emailový marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject blogy cs
dc.subject internet marketing en
dc.subject guerilla marketing en
dc.subject online marketing en
dc.subject social marketing en
dc.subject email marketing en
dc.subject social networks en
dc.subject blogs en
dc.title Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě MEGACOMP CZ s.r.o. cs
dc.title.alternative New Marketing Trends as a Tool for Improving Competitiveness in the Company MEGACOMP CZ s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Füry, Marian
dc.date.accepted 2012-09-18
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to evaluate the usage of the actual marketing trends in the company MEGACOMP CZ s.r.o. This thesis includes all the recommendations which are leading to raise the competitiveness of the company. In the first theoretical part of the thesis there are represented all the new marketing trends which are related to the company and retail. The second practical part focuses on the characteristic of the company, analyses the situation in the internet sales together with the analysis of the actual marketing trends and the competition of the company. The practical part ends with the recommendations which should result into the increase of the company's competitiveness in the actual business environment. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24253
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-08-13


Files in this item

Files Size Format View
foltýnová_2012_bp.pdf 24.75Mb PDF View/Open
foltýnová_2012_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
foltýnová_2012_op.pdf 163.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account