Analýza marketingové komunikace společnosti XY, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace společnosti XY, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace společnosti XY, s.r.o.
Author: Skalická, Markéta
Advisor: Dobeš, Kamil
Abstract: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit současný stav v oblasti marketingové komunikace ve společnosti XY a navrhnout nové možnosti jejího použití. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace, komunikačního mixu a B2B trhů. Praktická část se dále zabývá charakteristikou společnosti, analýzou používaných komunikačních kanálů, SWOT analýzou, Porterovou analýzou, kvalitativním výzkumem a v závěru navržením doporučení pro společnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21842
Date: 2012-04-02
Availability: Bez omezení
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
skalická_2012_bp.pdf 1.023Mb PDF View/Open
skalická_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
skalická_2012_op.pdf 821.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account