Analýza marketingové komunikace společnosti XY, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace společnosti XY, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Skalická, Markéta
dc.date.accessioned 2013-10-07T12:35:11Z
dc.date.available 2013-10-07T12:35:11Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21842
dc.description.abstract Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit současný stav v oblasti marketingové komunikace ve společnosti XY a navrhnout nové možnosti jejího použití. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace, komunikačního mixu a B2B trhů. Praktická část se dále zabývá charakteristikou společnosti, analýzou používaných komunikačních kanálů, SWOT analýzou, Porterovou analýzou, kvalitativním výzkumem a v závěru navržením doporučení pro společnost. cs
dc.format 71 cs
dc.format.extent 1073495 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject B2B marketing cs
dc.subject mezinárodní komunikace cs
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Communication Mix en
dc.subject B2B Marketing en
dc.subject International Communication en
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.title Analýza marketingové komunikace společnosti XY, s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communication in the Company XY, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šembera, Jan
dc.date.accepted 2012-06-06
dc.description.abstract-translated The main aim of this bachelor thesis is to find out the current situation in the field of marketing communication in the XY company and to suggest new possibilities of its application. In the theoretical part the pieces of knowledge concerning the marketing communication, communication mix and B2B markets are elaborated. The practical part deals with the characteristic of the company, analysis of the employed communication channels, SWOT analysis, Porter analysis, qualitative research. In the end of the practical part there is a proposal of recommendation for the company. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24321
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
skalická_2012_bp.pdf 1.023Mb PDF View/Open
skalická_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
skalická_2012_op.pdf 821.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account