Analýza marketingového prostředí podniku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového prostředí podniku

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového prostředí podniku
Author: Krutovská, Alena
Advisor: Tomaštík, Marek
Abstract: Předmětem bakalářské práce ,,Analýza marketingového prostředí podniku" je podnik In-vest Trade s.r.o., zabývající se auto-pneuservisem. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů, marketingového prostředí a podrobněji se zabývá nástroji marketingového mixu. Praktická část analyzuje marketingové prostředí podniku pomocí PEST analýzy a S-W analýzy. Dále je zaměřena na analýzu marketingového mixu. K celkovému vyhodnocení byla zvolena SWOT analýza. Cílem bakalářské práce je na základě provedených analýz, navrhnout podniku doporučení pro jeho další rozvoj a růst.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22131
Date: 2011-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav logistiky
Discipline: Logistika a management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
krutovská_2012_bp.pdf 20.16Mb PDF View/Open
krutovská_2012_vp.pdf 87.81Kb PDF View/Open
krutovská_2012_op.pdf 42.64Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account