Analýza marketingového prostředí podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového prostředí podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomaštík, Marek
dc.contributor.author Krutovská, Alena
dc.date.accessioned 2013-10-07T22:47:26Z
dc.date.available 2013-10-07T22:47:26Z
dc.date.issued 2011-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22131
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce ,,Analýza marketingového prostředí podniku" je podnik In-vest Trade s.r.o., zabývající se auto-pneuservisem. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů, marketingového prostředí a podrobněji se zabývá nástroji marketingového mixu. Praktická část analyzuje marketingové prostředí podniku pomocí PEST analýzy a S-W analýzy. Dále je zaměřena na analýzu marketingového mixu. K celkovému vyhodnocení byla zvolena SWOT analýza. Cílem bakalářské práce je na základě provedených analýz, navrhnout podniku doporučení pro jeho další rozvoj a růst. cs
dc.format 69 s. (85 400). cs
dc.format.extent 21143456 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingové prostředí cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject S-W analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject zákazníci cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing environment en
dc.subject marketing mix en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject software analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject communication en
dc.subject customers en
dc.title Analýza marketingového prostředí podniku cs
dc.title.alternative Analysis of Marketing Environment of the Enterprise en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2012-06-07
dc.description.abstract-translated The subject of the thesis,, marketing analysis business environment "is the lead firm In-Trade Ltd., dealing with car tire. Thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses on the definition of basic concepts, marketing environment and the detail engaged in the marketing mix tools. practical part analyzes the business marketing environment through PEST analysis and software analysis. it is focused on the analysis of the marketing mix. the overall evaluation was chosen SWOT analysis. The aim of this work is based on the analyzes, design firm recommendations for its further development and growth. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27283
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-11


Files in this item

Files Size Format View
krutovská_2012_bp.pdf 20.16Mb PDF View/Open
krutovská_2012_vp.pdf 87.81Kb PDF View/Open
krutovská_2012_op.pdf 42.64Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account