Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov
Autor: Králová, Jitka
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Ve své diplomové práci jsem na základě poznatků z literatury charakterizovala telemarketing a jeho nezastupitelnou roli ve firmách, zabývajících se službami. Tyto teoretické poznatky jsem poté využila pro provedení analýzy současného stavu telemarketingu. Na základě výsledků analýzy a s ohledem na dlouhodobou strategii Klientského centra je hlavním cílem projektu navrhnout opatření pro úspěšné zavedení aktivního telemarketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2280
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: A 3881


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
králová_2006_dp.pdfZablokované 2.442Mb PDF Zobrazit/otevřít
králová_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
králová_2006_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet