Marketingové komunikace internetového časopisu Solokapr

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace internetového časopisu Solokapr

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace internetového časopisu Solokapr
Autor: Bohuš, Petr
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Diplomová práce je věnována marketingovým komunikacím nového interne-tového časopisu Solokapr, který vznikl v roce 2004. Jeho obsahovým zamě-řením je občanská žurnalistika jako alternativa vůči současné stereotypní mediální produkci v Moravskoslezském kraji. Cílem práce je navrhnout marketingové komunikace, které by mohly pomoci ke vzniku profesionální redakce v regionu. V kontextu stávajícího mediálního prostředí je nutná i ideová specifikace obsahu a podoby internetových stránek, které potenciální úspěch marketingových komunikací výrazně ovlivňují.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2288
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2751


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bohuš_2006_dp.pdf 1.196Mb PDF Zobrazit/otevřít
bohuš_2006_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bohuš_2006_op.doc 58Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet