Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Kroměřížska

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Kroměřížska

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Kroměřížska
Autor: Grussová, Anna
Vedoucí: Schneider, Jaromír
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je představit mikroregion Kroměřížska jako území s mimořádným potenciálem v turistické oblasti, jenž dosud není dostatečně využíván, a vytvoření strategie pro rozvoj jeho pozice jako atraktivní turistické destinace. První část je věnována teoretickým poznatkům z oblasti marketingu cestovního ruchu, z čehož vychází následující analytická část. Tato je zaměřena zejména na podrobné zmapování celého území. Jsou zde popsány historické, kulturní, přírodní a turistické podmínky v regionu. Je zde také řešena současná nabídka služeb a infrastruktury, celkové shrnutí je pak provedeno formou SWOT analýzy. Z předchozích dvou částí vznikl námět na řešení aktuálních problémů rozvoje daného území a vytvoření strategie pro odstranění nedostatků a vytváření infrastruktury cestovního ruchu, která zvýší turistickou návštěvnost a zároveň pomůže k vyšší zaměstnanosti obyvatel na vymezeném území.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2289
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 3849


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
grussová_2006_dp.pdfZablokované 2.424Mb PDF
grussová_2006_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
grussová_2006_op.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet