Event marketing a jeho pozice v komunikačním mixu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Event marketing a jeho pozice v komunikačním mixu

Show full item record

No preview available
Title: Event marketing a jeho pozice v komunikačním mixu
Author: Hanák, Jakub
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Předmětem této bakalářské práce na téma ?Event marketing a jeho pozice v komunikačním mixu? je využití event marketingu pro komunikaci. V teoretické části se zabývám vymezením event marketingu, jeho plánováním a vymezením mezi ostatními nástroji komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena na analýzu komunikace prostřednictvím eventů ve firmě Rádio Čas. Cílem bakalářské práce je současné postavení event-marketingové komunikace na příkladu zavedené značky Rádia Čas ? Megakoncertu pro všechny bezva lidi. Pomocí dotazníkového šetření zjistit spokojenost návštěvníků a také obchodních partnerů Rádia Čas na Megakoncertu pro všechny bezva lidi. Na základě těchto výsledků vyvodit závěry a doporučení ke zlepšení stávajícího stavu tohoto eventu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22955
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hanák_2012_bp.pdf 3.101Mb PDF View/Open
hanák_2012_vp.doc 157Kb Microsoft Word View/Open
hanák_2012_op.doc 151Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account