Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz
Author: Kubica, Ondřej
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Hlavním cílem této práce je analyzovat a zvýšit stávající spokojenost zákazníků e-shopu www.i-parapety.cz. Práce je rozdělena na tři hlavní části a to teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je zaměřena na teoretické informace týkající se analyzování a zvyšování spokojenosti zákazníka. V druhé části diplomové práce je provedena analýza a zhodnocení stávající spokojenosti zákazníků e-shopu. Ve třetí části jsou navrhnuta různá doporučení, která by měla vést ke zvýšení spokojenosti a věrnosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22957
Date: 2012-06-18
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kubica_2012_dp.pdf 1.689Mb PDF View/Open
kubica_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
kubica_2012_op.pdf 1.791Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account