Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Kubica, Ondřej
dc.date.accessioned 2013-10-09T04:56:04Z
dc.date.available 2013-10-09T04:56:04Z
dc.date.issued 2012-06-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22957
dc.description.abstract Hlavním cílem této práce je analyzovat a zvýšit stávající spokojenost zákazníků e-shopu www.i-parapety.cz. Práce je rozdělena na tři hlavní části a to teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je zaměřena na teoretické informace týkající se analyzování a zvyšování spokojenosti zákazníka. V druhé části diplomové práce je provedena analýza a zhodnocení stávající spokojenosti zákazníků e-shopu. Ve třetí části jsou navrhnuta různá doporučení, která by měla vést ke zvýšení spokojenosti a věrnosti zákazníků. cs
dc.format 114 s. (129 989 znaků). cs
dc.format.extent 1771560 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Spokojenost cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject elektronický obchod cs
dc.subject zvyšování spokojenosti cs
dc.subject analýza cs
dc.subject Satisfaction en
dc.subject Customer en
dc.subject E-shop en
dc.subject electronic shop en
dc.subject Satisfaction increase en
dc.subject Analyses en
dc.title Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz cs
dc.title.alternative The Project to Improve Customer Satisfaction in E-shop www.i-parapety.cz en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Beneda, Josef
dc.date.accepted 2012-09-19
dc.description.abstract-translated The main objective of this thesis is to analyze and increase the existing customer satisfaction of the e-shop i-parapety.cz. The thesis is divided in three main parts, a theoretical one, an analytical one and a project one. The theoretical part is focused on theoretical information concerning the analyses and increase of the customer satisfaction. The existing customer satisfaction of the e-shop is analyzed and evaluated in the second part of the thesis. The third part proposes various recommendations that should lead to a higher customer satisfaction and loyalty. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21899
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-08-13


Files in this item

Files Size Format View
kubica_2012_dp.pdf 1.689Mb PDF View/Open
kubica_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
kubica_2012_op.pdf 1.791Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account