Event marketing ve společnosti RUDOLF JELÍNEK a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing ve společnosti RUDOLF JELÍNEK a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Šišková, Martina
dc.date.accessioned 2013-10-10T21:55:58Z
dc.date.available 2013-10-10T21:55:58Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23795
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem event marketingu a jeho uplatněním v současných marketingových aktivitách firem. Práce je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, předkládá teoretický základ k event marketingu, jeho zařazení do marketingové-ho a také komunikačního mixu. V následující, praktické části, je popsána společnost RUDOLF JELÍNEK a.s. a jeho marketingová aktivita nazývající se Spolek přátel Jelínkovy slivovice. Pomocí dotazníkového šetření a analýzy interních dat společnosti je proveden průzkum zjišťující, zda kapitál vložený do činnosti SPJS dosahuje kýžené efektivity v podobě působení na image značky R. JELÍNEK a zvyšování prodejů. Třetí část zpracovává projekt na téma Jelínkův vizovický košt na základě zjištěných výsledků z praktické části. cs
dc.format 83 s. (135 122 znaků) cs
dc.format.extent 2615065 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject event cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject emoce v marketingu cs
dc.subject RUDOLF JELÍNEK a.s. cs
dc.subject Spolek přátel Jelínkovy slivovice cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject analýza interních dat cs
dc.subject communication mix en
dc.subject event en
dc.subject event marketing en
dc.subject target group en
dc.subject emotions in marketing en
dc.subject RUDOLF JELÍNEK a.s. en
dc.subject Friendship of Jelínek?s Slivovitz en
dc.subject questionnaire en
dc.subject analysis of internal data en
dc.title Event marketing ve společnosti RUDOLF JELÍNEK a.s. cs
dc.title.alternative Event Marketing in the RUDOLF JELÍNEK a.s. Company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with event marketing and its application in contemporary marketing activities of various companies. The thesis is divided into three parts. The first, theoretical part presents a theoretical base of event marketing, its categorization in marketing and communication mix. In the following, practical part, the company RUDOLF JELÍNEK a.s. and its marketing activity called The Friendship of Jelínek?s Slivovitz are described. By means of questionnaire and analyses of internal data, the survey to find whether the capital invested into the activities of the Friendship of Jelínek?s Slivovitz is effective, is described in the practical part. This effectiveness is measured in terms of impact on R. JELÍNEK brand and increasing sales. The third part presents the project of Jelínek?s tasting event based on the obtained results from the practical part. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32520
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-18


Files in this item

Files Size Format View
šišková_2013_dp.pdf 2.493Mb PDF View/Open
šišková_2013_vp.pdf 210.4Kb PDF View/Open
šišková_2013_op.pdf 70.87Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account