Projekt komunikační strategie společnosti Fatra, a.s. zaměřený na segment stavebnictví - podlahové krytiny

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt komunikační strategie společnosti Fatra, a.s. zaměřený na segment stavebnictví - podlahové krytiny

Show full item record

No preview available
Title: Projekt komunikační strategie společnosti Fatra, a.s. zaměřený na segment stavebnictví - podlahové krytiny
Author: Reptová, Adéla
Advisor: Sasínková, Martina
Abstract: Cílem mé diplomové práce je navrhnout projekt komunikační strategie pro společnost Fatra, a.s., která by měla významně přispět ke zlepšení prodejnosti celého sortimentu podlahových krytin, a také k získání lepšího postavení společnosti na stavebním trhu. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část, jež představuje východiska pro tvorbu praktické části, se zabývá problematikou marketingové komunikace a definuje specifika v oblasti stavebnictví. Navazující praktická část obsahuje charakteristiku společnosti Fatra, a.s., analýzu současného stavu marketingové komunikace v dané společnosti a vyhodnocení dotazníkového šetření. Na základě provedených analýz je v závěrečné fázi zpracován projekt komunikační strategie, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23878
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
reptová_2013_dp.pdf 6.992Mb PDF View/Open
reptová_2013_vp.doc 128Kb Microsoft Word View/Open
reptová_2013_op.doc 265Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account