Podpora prodeje franšízových prodejen ve společnosti Vodafone Česká republika

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Podpora prodeje franšízových prodejen ve společnosti Vodafone Česká republika

Show full item record

No preview available
Title: Podpora prodeje franšízových prodejen ve společnosti Vodafone Česká republika
Author: Lorenz, Patrik
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Tématem mé diplomové práce je marketingová podpora prodeje franšízových prodejen společnosti Vodafone Czech Republic. V teoretické části se proto podívám na definici marketingové komunikace a všech jejích sloţek, popíšu lokální marketing a představím d?vody pro franšízing, jeho výhody a omezení. V praktické části se pak zaměřím na spo-lečnost Vodafone Czech Republic, její postavení na trhu mobilních operátor? a její prodej-ní síť. Podívám se především na marketingovou podporu prodeje ze strany franšízant? a zp?sob jak se Vodafone k těmto aktivitám staví. Jaký má vliv na značku, jak je franšízová marketingová komunikace podporovaná nebo limitovaná ze strany Vodafonu a jak zde funguje tzv. Lokální marketing. Cílem je pak v projektové části na základě závěr? z prak-tické části navrhnout společnosti Vodafone nástroje, které pomohou ověřit úspěšnost pro-jektu Lokálního marketingu a identifikují změny, které je potřeba v tomto projektu udělat pro zajištění jednotné komunikace značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23967
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lorenz_2013_dp.pdf 2.634Mb PDF View/Open
lorenz_2013_vp.pdf 55.07Kb PDF View/Open
lorenz_2013_op.pdf 55.08Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account