Podpora prodeje franšízových prodejen ve společnosti Vodafone Česká republika

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podpora prodeje franšízových prodejen ve společnosti Vodafone Česká republika

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Lorenz, Patrik
dc.date.accessioned 2013-10-11T01:14:20Z
dc.date.available 2013-10-11T01:14:20Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23967
dc.description.abstract Tématem mé diplomové práce je marketingová podpora prodeje franšízových prodejen společnosti Vodafone Czech Republic. V teoretické části se proto podívám na definici marketingové komunikace a všech jejích sloţek, popíšu lokální marketing a představím d?vody pro franšízing, jeho výhody a omezení. V praktické části se pak zaměřím na spo-lečnost Vodafone Czech Republic, její postavení na trhu mobilních operátor? a její prodej-ní síť. Podívám se především na marketingovou podporu prodeje ze strany franšízant? a zp?sob jak se Vodafone k těmto aktivitám staví. Jaký má vliv na značku, jak je franšízová marketingová komunikace podporovaná nebo limitovaná ze strany Vodafonu a jak zde funguje tzv. Lokální marketing. Cílem je pak v projektové části na základě závěr? z prak-tické části navrhnout společnosti Vodafone nástroje, které pomohou ověřit úspěšnost pro-jektu Lokálního marketingu a identifikují změny, které je potřeba v tomto projektu udělat pro zajištění jednotné komunikace značky. cs
dc.format 115 s. (148 564 znaků) cs
dc.format.extent 2762681 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject franšízing cs
dc.subject marketing cs
dc.subject lokální marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject retail marketing cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject značka cs
dc.subject telekomunikace cs
dc.subject Vodafone cs
dc.subject franchising en
dc.subject marketing en
dc.subject local marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject retail mar-keting en
dc.subject sales support en
dc.subject corporate identity en
dc.subject brand en
dc.subject telecommunication en
dc.subject Vodafone en
dc.title Podpora prodeje franšízových prodejen ve společnosti Vodafone Česká republika cs
dc.title.alternative Sales Support of Vodafone Czech Republic Franchise Stores en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2013-05-24
dc.description.abstract-translated The thesis topic is marketing sales support of Vodafone Czech Republic franchise stores. In the theoretical part, therefore, I will look at the definition of marketing communications and all its components, describe local marketing and introduce the reasons for franchising - its advantages and limitations. In the practical part I will focus on the company Vodafone Czech Republic, its position in the mobile phone market and its sales network. I will con-centrate mainly on marketing sales support by franchisees and the way how Vodafone perceives these activities. What is the influence of the brand, how a franchise marketing communications is supported or limited by Vodafone and how successful is Local market-ing. The aim of the project is to suggest Vodafone, based on the conclusions from the prac-tical part, tools to help verify the success of the project of Local Marketing and identify changes that need to be done in this project to ensure consistent brand communication. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32503
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
lorenz_2013_dp.pdf 2.634Mb PDF View/Open
lorenz_2013_vp.pdf 55.07Kb PDF View/Open
lorenz_2013_op.pdf 55.08Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account